دشمنان با دخالت در انتخابات از مردم سیلی خواهند خورد

مغیث الشیعه

معرفی مداحان و ذاکران

دشمنان با دخالت در انتخابات از مردم سیلی خواهند خورد

وی فقاهت و عدالت را از جمله ویژگی های ولی فقیه دانست و افزود: در نظام جمهوری اسلامی مجلس خبرگان رهبری بر عملکرد ولی فقیه نظارت دارد تا از مسیر عدالت خارج نشود.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، تصریح کرد: تبلیغات یک هزار و ۵۰۰ دقیقه ای نامزدهای ریاست جمهوری در صدا و سیما فرصت مناسبی را برای مردم فراهم می کند تا سرنوشت خودشان را تعیین کنند.

این کارشناس دینی از هیات های نظارت بر انتخابات شوراها خواست در تایید صلاحیت ها دقت لازم را داشته باشند تا افراد معاند انتخاب نشوند و گفت: ملت ایران در طول ۳۸ سال گذشته همواره در همه صحنه ها به ویژه انتخابات مشارکت حداکثری داشته اند و امنیت را برای کشور به ارمغان آورده اند.

حجت الاسلام شفیعی زاده با بیان اینکه حضور گسترده مردم سایه جنگ را از سر کشور ما برداشته است، عنوان کرد: امروز نیز مشارکت حداکثری مردم موجب تداوم نظام و تحکیم امنیت، تقویت عزت و اقتدار کشور می شود و دشمنان نظام را متوجه هوشیاری مردم و پیشتیبانی آنان از نظام اسلامی می‌کند لذا مسئولان با وجود چنین ملتی نباید از دشمن بترسند.

وی از رئیس جمهور آینده خواست تا به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم رسیدگی کند و خاطرنشان کرد: مناظره های تلویزیونی نشان داد که مبارزه با گرانی، رکود، تبعیض و بی عدالتی، فساد اقتصادی، اشرافی گری، حقوق های نجومی و... از جمله مطالبات مردم است.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه نباید در مناظره ها به اعتماد عمومی مردم نسبت به حاکمیت خدشه وارد شود، گفت: نامزدهای ریاست جمهوری و طرفداران آنان نباید با ارائه آمار و ارقام غلط از وضعیت کشور مردم را مایوس کنند، زیرا ناامیدی مردم طمع دشمن در انتخابات را به دنبال دارد.

حجت الاسلام شفیعی زاده نظام جمهوری اسلامی را بر مبنای دین و راهبرد آن را مشارکت در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: اگر دشمنان بخواهند در انتخابات ما دخالت کنند، از مردم سیلی محکمی خواهند خورد.

وی همچنین به حادثه دلخراش کارگران معدن در استان گلستان اشاره کرد و متذکر شد: حادثه معدن زغال سنگ قلب مردم را فشرد و آنان را آزرده خاطر کرد. کار کارگران معدن سخت بوده و حقوق حداقلی برایشان وجود دارد لذا مسئولان نباید نسبت به حفظ جان کسانی که برای کسب روزی حلال تلاش می کنند، بی توجه باشند، زیرا چنین کسانی در واقع شهید هستند.

امام جمعه موقت رشت همچنین با محکوم کردن حادثه تروریستی در مرزهای شرقی کشور، عنوان کرد: حادثه رخ داده برای مرزبانان نباید موجب خرسندی دشمنان شود زیرا خون این شهیدان پایمال نخواهد شد و پایه های نظام اسلامی را مستحکم می کند. امروز با تلاش نیروهای نظامی و اطلاعاتی امنیت در کشور حاکم است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: دشمنان با دخالت در انتخابات از مردم سیلی خواهند خوردمغیث الشیعه

[ شنبه 16 ارديبهشت 1396

] [ 11:47 ] [ moqisoshie@ ]

[ ]